קמפיינים שליליים ברשתות החברתיות – פרסום מכוון לפגיעה במוניטין של חברה. כתבות תחקיר מגמתיות – מידע לא מדויק או מניפולטיבי שמתפרסם בתקשורת. תביעות מצד מתחרים – תחרות עסקית הכוללת דיסאינפורמציה והכפשות.
עו"ד מומלץ לתביעות לשון הרע – לשון הרע בתביעות דיבה נגד תאגידים גדולים
כיצד חברות גדולות יכולות להגן על שמן הטוב?
כיצד לשון הרע משפיעה על תאגידים?
כיצד ניתן להתמודד עם לשון הרע בתאגידים?
מהו גובה הפיצויים האפשרי?
בתביעות דיבה נגד תאגידים, בתי המשפט פוסקים פיצויים גבוהים במיוחד, היכולים להגיע למיליוני שקלים במקרים של פגיעה חמורה.
למה לפנות לעו"ד מומחה?
תאגידים מחויבים להגן על שמם הטוב, ולכן נדרש עורך דין הבקיא גם בדיני תקשורת ועסקים.