עו"ד מומלץ לתביעות לשון הרע בעסקי תיירות ונופש
כיצד ניתן להגן על מוניטין של בתי מלון, מסעדות ואתרי נופש?💬 ליצירת קשר – לחצו על אחת האפשרויות: 📞 טלפון 📱 ווצאפ ✉️ אימייל

ביקורות שליליות שקריות על בתי מלון או מסעדות – ניסיון לפגוע בתדמית העסק. השמצות מצד מתחרים – ביקורות שליליות מכוונות כדי למשוך לקוחות. תלונות כוזבות של לקוחות – למשל, טענות על הונאה או חוסר שירות.



יעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עו"ד 

 זמינות בווצאפ ובנייד 

שליחת הודעה בווצאפ;

ווצאפ 054-7799000

שיחה 054-7799000


עו"ד מומלץ לתביעות לשון הרע – לשון הרע בעסקי תיירות ונופש

כיצד ניתן להגן על מוניטין של בתי מלון, מסעדות ואתרי נופש?

כיצד לשון הרע באה לידי ביטוי בתחום התיירות?

  • ביקורות שליליות שקריות על בתי מלון או מסעדות – ניסיון לפגוע בתדמית העסק.
  • השמצות מצד מתחרים – ביקורות שליליות מכוונות כדי למשוך לקוחות.
  • תלונות כוזבות של לקוחות – למשל, טענות על הונאה או חוסר שירות.

כיצד ניתן להתמודד עם לשון הרע בתחום זה?

  1. פנייה לפלטפורמות הביקורות בבקשה להסרת התוכן הפוגעני.
  2. תיעוד הפרסום הפוגעני והוכחת כזבו.
  3. שליחת מכתב התראה למפרסם – דרישה לתיקון הפרסום.
  4. הגשת תביעה משפטית – במקרים חמורים, ניתן לתבוע פיצויים על הנזק שנגרם.

מהם הפיצויים האפשריים?

בתי המשפט עשויים לפסוק פיצויים גבוהים במקרה של פגיעה חמורה במוניטין העסק.

למה לפנות לעו"ד מומחה?

בתחום התיירות, ביקורת שלילית אחת עלולה לפגוע בהכנסות העסק בצורה משמעותית, ולכן יש לפעול במהירות.


התנגדות-לצוואה.ישראל - משטרה.ישראל - גירושין.ישראל - בורר.ישראל - מגשר.ישראל