ביקורות שליליות שקריות על בתי מלון או מסעדות – ניסיון לפגוע בתדמית העסק. השמצות מצד מתחרים – ביקורות שליליות מכוונות כדי למשוך לקוחות. תלונות כוזבות של לקוחות – למשל, טענות על הונאה או חוסר שירות.
עו"ד מומלץ לתביעות לשון הרע – לשון הרע בעסקי תיירות ונופש
כיצד ניתן להגן על מוניטין של בתי מלון, מסעדות ואתרי נופש?
כיצד לשון הרע באה לידי ביטוי בתחום התיירות?
כיצד ניתן להתמודד עם לשון הרע בתחום זה?
מהם הפיצויים האפשריים?
בתי המשפט עשויים לפסוק פיצויים גבוהים במקרה של פגיעה חמורה במוניטין העסק.
למה לפנות לעו"ד מומחה?
בתחום התיירות, ביקורת שלילית אחת עלולה לפגוע בהכנסות העסק בצורה משמעותית, ולכן יש לפעול במהירות.