כתבות שליליות על סטארטאפ בעיתונות הכלכלית – העלולות להבריח משקיעים. השמצות של עובדים לשעבר – תלונות פומביות על תנאי עבודה לא הוגנים. מתחרים עסקיים שמנסים לפגוע במוניטין של סטארטאפ – ביקורות שליליות באתרי דירוג.
עו"ד מומלץ לתביעות לשון הרע – לשון הרע כנגד חברות סטארטאפ ויזמים
כיצד ניתן להגן על מוניטין של סטארטאפים ויזמים מפני פרסומים שליליים?
כיצד לשון הרע באה לידי ביטוי בעולם הסטארטאפים?
כיצד ניתן להתמודד עם לשון הרע נגד סטארטאפים?
מהם הפיצויים האפשריים?
פיצויים במקרים אלו יכולים להגיע למיליוני שקלים אם ניתן להוכיח אובדן השקעות או נזק ממשי.
למה לפנות לעו"ד מומחה?
סטארטאפים הם עסקים רגישים לכל פרסום שלילי, ולכן יש צורך בהתערבות משפטית מהירה כדי למנוע נזק בלתי הפיך.